MASA KULTURY 16 – TA Z MARKETINGIEM

Lipiec 23rd, 20123 komentarze

Wszyscy jesteśmy Mamoniami.

Tym razem gościem moim i Szymona Adamusa (obywatel HD) był Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.midea.pl). Paweł to szef agencji reklamowej Midea, specjalista od marketingu i zagadnień związanych z budową marki. To autor dwóch książek „Grywalizacja” oraz „Zakamarki Marki”, a także współprowadzący podcast „Mała Wielka Firma„. I już samo to przedstawienie gościa powinno wam zasugerować, że tym razem podejdziemy do popkultury z innego punktu patrzenia. Spojrzymy na to jak i dlaczego tworzy się od razu całą markę, a nie na przykład pojedynczy film, czy grę.

Podcast możecie pobrać, tutaj

 

Archiwum podcastów znajdziecie tutaj. Zachęcam też do subskrybowania nas na iTunes.

PS

W tle słyszycie muzykę DannoSongs – Free Royalty Free Creative Commons Music.

« MASA KULTURY 15 – DOLA KASKADERA
MASA KULTURY 17 – THE DARK KNIGHT RISES »

Categorized Under

podcast Polecam

Post tags

About Michał Kowal

Ojciec założyciel. Fan popkultury, były dziennikarz. Nagrywa i montuje podcast. Uwielbia grać, czytać i oglądać filmy. Zakochany po uszy w spaghetti westernach Sergio Leone, Indianie Jones i Powrocie do Przyszłości.KONTAKT masakultury@gmail.com

» has written 217 posts

  • Fladnag

    To z seriali nieobecnych w odcinku, polecam Waszej uwadze trzy pozycje:
    http://www.imdb.com/title/tt3498622/
    http://www.imdb.com/title/tt3520702/
    http://www.imdb.com/title/tt3597606/

  • Temat faktycznie ciekawy. Świadome budowanie popkulturowych marek na modłę Gwiezdnych Wojen (czyli przez rozszerzanie nie tylko gamy gadżetów, ale także samego uniwersum) to świetna sprawa. Osobiście ubolewam jednak trochę, że co raz częściej, szczególnie duzi gracze odrzucają ciekawe projekty bojąc się ryzyka, że „się nie sprzeda” i tym samym skazują nas na odgrzewane kotlety i robię z nas inżyniera Mamonia.

    Co do grywalizacji to chyba jestem Misiem o zbyt małym rozumku aby to załapać. Mnie tam tego rodzaju sprawy o jakich wspominacie raczej irytują niż zachęcają do czegokolwiek, szczególnie jeżeli na każdym kroku mamy do czynienia z przysłowiowymi punkcikami. Ale może jestem wyjątkiem potwierdzającym regułę;)

  • Altairus

    Jak zwykle ciekawy gość i temat dyskusji :)
    Grywalizacja to naprawdę potężne narzędzie uprzyjemniające najprostsze czynności. Lubie takie nowinki i cieszę się że w naszym kraju stosuje je coraz więcej firm.
    Nawet jeśli w większości wypadków opiera się to na zbieraniu „bezwartościowych” punkcików.